סל קניות
מספר הפריטים בסל()
(
)
סל קניות
שיטת המשלוח | זמן הגעה | החבילה תגיע אל... |
---|---|---|
שליח עד הבית |
7 עד 20 ימי עסקים (בשל המצב ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים) |
כל מקום ברחבי הארץ (למעט ישובים שזמן ההגעה אליהם הוא עד 14 ימי עסקים כמפורט כאן) |
איסוף עצמי מהחנויות |
השירות אינו זמין כעת! |
חנויות GOLF & KIDS נבחרות ברחבי הארץ. השירות אינו זמין כעת! |
יום עסקים - ימי חול ( ראשון עד חמישי) , לא כולל את יום ההזמנה , ימי שישי , ימי שבת , ערבי חג , שבתון , חול המועד וימי זיכרון.
*שליח עד הבית
בקנייה עד 99 ש"ח (כולל), עלות השליחות: 15 ש"ח.
בקנייה מעל 99 ש"ח ועד 199 ש"ח (כולל), עלות השליחות: 9 ש"ח.
בקנייה מעל 199 ש"ח - חינם!
- השליח ייצור עמכם קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 20:00-8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל: כתובת מקום העבודה).=
איסוף עצמי מחנויות GOLF & KIDS- השירות אינו זמין כעת!
החלפות והחזרות
החלפות והחזרות ניתן לבצע בחנויות הרשת עד 30 יום ממועד הרכישה
אם ברצונכם להחזיר את הפריט שרכשתם, אפשר לעשות זאת בלי בעיה ובחינם באמצעות דואר ישראל.
כמו כן, תוכלו להחליף או להחזיר את הפריט שרכשתם בכל אחת מחנויות GOLF&KIDS ברחבי הארץ.
לצפייה ברשימת החנויות המלאה, לחצו כאן.
* פריטים שהוזמנו עם רקמה - לא ניתנים להחלפה.
כך תחזירו פריט באמצעות דואר ישראל:
השתמשו בהוראות המצורפות לכל חבילה שאנחנו שולחים - מדבקת גוביינא לשליחת הפריט חזרה, וטבלה לסימונכם. זה כל מה שצריך לעשות:
1. את הפריט יש לשלוח אלינו עד 14 יום מיום קבלתו.
2. בדף הטבלה המצורף לחבילה תתבקשו לסמן ב-V את הפריט שברצונכם להחזיר וכמות במידת הצורך. נודה לכם על ציון סיבת ההחזרה.
3. הדביקו את מדבקת משלוח הגוביינא שקיבלתם על גבי מדבקת המשלוח המקורית שעל החבילה. יש לשים לב שהמדבקה מכסה לחלוטין את פרטי הכתובת שלכם, כך שתהיה כתובת משלוח אחת ברורה – גולף אנד קידס אונליין, באמצעות בית הדואר הרצליה, תא דואר 98610, הרצליה 4610001.
4. זהו זה, כל מה שנשאר זה לגשת לסניף הדואר הקרוב אליכם ולשלוח את החבילה אלינו ללא עלות. דואר ישראל מחויב להעביר את החבילה אלינו בטווח של עד 14 ימי עסקים.
5. ברגע שהחבילה תגיע אלינו, יישלח אליכם מייל עדכון. אם עברו 10 ימי עסקים ולא יצרנו אתכם קשר, פנו לשירות הלקוחות שלנו ונטפל בנושא מיידית.
6. אם אבדה מדבקת הגוביינא, או לא התקבלה כלל, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו, והמדבקה תישלח אליכם במייל. לאחר קבלת המייל הדפיסו את המדבקה, הדביקו אותה על גבי החבילה ושילחו אלינו. שירות זה אינו כרוך בתשלום.
7. שימו לב , יש לשמור על מספר המעקב ואישור המסירה שקיבלתם בדואר בעת החזרת הפריט. לא נוכל לטפל בהחזרה דרך הדואר ללא הפרטים האלו.
כך תחזירו ותחליפו פריט דרך חנויות GOLF&KIDS:
1. יש להגיע עם הפריט לחנות GOLF&KIDS הקרובה אליכם
2. יש להגיע עם דף הטבלה המצורף לחבילה המשמש כפתק החלפה.
בחנויות ניתן:
1. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה באחת מחנויות הקבוצה.
2. להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר, כפוף לאמור בתקנון המפורסם באתר - "פרק ד' ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים". לצפייה בפרק ד' לתקנון האתר, לחצו כאן.
3. להחליף לאותו הפריט בצבע או במידה שונים, בהתאם למלאי הקיים בחנות. שימו לב: אם תרצו להחליף לפריט שונה או לאותו הפריט, בצבע או במידה שונים - במקרה ובו יהיה קיים פער במחיר בין האתר לחנות, תקבלו זיכוי לרכישה או לחלופין תתבקשו להשלים את התשלום למחירו של הפריט בחנות.
האם ניתן להחזיר פריט שנקנה בנקודות מועדון גולף?
כן, במידה ואתם מעוניינים להחזיר מוצר שנרכש באתר באמצעות נקודות גולף - הזיכוי יתבצע באמצעות החזרת הנקודות אל חשבון חבר המועדון שלכם. הנקודות שנצברו בגין העסקה שבוטלה, יבוטלו וינוכו מחשבון המועדון. אם לא תהיה יתרה מספקת לקיזוז בנקודות, יופחת שווי ההחזר הכספי בסכום החסר.
לא יינתן החזר כספי בגין פריט שנקנה באמצעות מימוש נקודות.
וגם…
1. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות ביטול עסקה לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
2. לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה/ארז אלא רק את הערכה/מארז על כל פריטיהם.
לשאלות, אנחנו זמינים עבורכם בטלפון 073-7099999 או במייל golfkidsservice@golfco.co.il